REKLAMA
Znaleziono 616 wyników
Fabryka Norblina z nowym konceptem MOXO, będącym połączeniem restauracji i klubu muzycznego [WIZUALIZACJE]artykuł
Pokaż artykuł
Fabryka Norblina z nowym konceptem MOXO, będącym połączeniem restauracji i klubu muzycznego [WIZUALIZACJE]
Fabryka Norblina jeszcze w tym roku powita w swoich przestrzeniach kolejny wyjątkowy koncept będący połączeniem restauracji i klubu muzycznego. Pojawi się on w jednym z historycznych budynków dawnych zakładów Norblin, Bracia Buch i T. Werner, XIX-wiecznej Hali Odlewni. MOXO, którego twórcami są Tomik Grewiński i Bertrand Jasiński z Amvox International zajmie w Fabryce Norblina 1200 mkw. powierzchni. Autorem aranżacji wnętrz jest biuro projektowe PRC Design. MOXO otworzy swoje podwoje dla gości w IV kwartale 2022 roku. Trwa właśnie konkurs na szefa kuchni lokalu.
Apartamenty M7inwestycja
Pokaż inwestycję
Apartamenty M7
Warszawa, Miedziana 7
[Polska] Czy projekty typu mix zdominują rynekartykuł
Pokaż artykuł
[Polska] Czy projekty typu mix zdominują rynek
Biura, strefa konferencyjna, hotel, usługi, pasaż handlowy, kawiarnie, restauracje i atrakcyjna prze...
Potrzeba lokalności kształtuje rynek handlowy w Polsceartykuł
Pokaż artykuł
Potrzeba lokalności kształtuje rynek handlowy w Polsce
Po oddaniu ponad 319 tys. mkw. GLA powierzchni, całkowita podaż w sektorze centrów handlowych na koniec 2022 roku wyniosła ponad 12,7 mln mkw. GLA, a nasycenie powierzchnią osiągnęło 327 mkw. na 1 000 mieszkańców. Rok 2022 zapamiętany zostanie jako rok licznych wyzwań dla branży handlowej. Wojna w Ukrainie, wzrost cen surowców oraz wysoka inflacja miały znaczący wpływ na zmniejszenie wydatków Polaków na zakupy oraz usługi, a co za tym idzie, również na kondycję firm handlowych. Z drugiej jednak strony wielu deweloperów oraz sieci handlowe sprostało tym wyzwaniom i z sukcesem dostosowało się do nowych warunków.
Będzie kolejny rekord? Tylko w pierwszej połowie roku parki handlowe i centra convenience urosły o ponad 183 000 mkw.artykuł
Pokaż artykuł
Będzie kolejny rekord? Tylko w pierwszej połowie roku parki handlowe i centra convenience urosły o ponad 183 000 mkw.
Parki handlowe oraz centra codziennych zakupów (tzw. centra convenience) okazały się najbardziej odpornymi formatami handlowymi w czasie pandemii COVID-19. Ten format handlowy w Polsce dynamicznie się rozwija, a parki wiodą prym pod względem przyrostu podaży. W pierwszej połowie 2022 r. deweloperzy oddali 183 200 mkw. powierzchni najmu, z czego 66% w ramach parków handlowych oraz centrów convenience. Przewiduje się, że na rynku do końca tego roku pojawi się kolejne 341 700 mkw. powierzchni najmu, z czego 53% będą stanowiły parki handlowe. To byłby kolejny rekordowy rok w historii tego sektora pod względem dostarczenia nowej podaży.
[Warszawa] Warszawskie giganty biuroweartykuł
Pokaż artykuł
[Warszawa] Warszawskie giganty biurowe
W Warszawie powstają obiekty biurowe na niespotykaną dotąd skalę.
[Polska] Rynek nieruchomości komercyjnych w Europie Środkowo-Wschodniej z rekordowym wynikiemartykuł
Pokaż artykuł
[Polska] Rynek nieruchomości komercyjnych w Europie Środkowo-Wschodniej z rekordowym wynikiem
2016 to drugi najlepszy rok w historii polskiego rynku transakcji inwestycyjnych w segmencie nieruch...
Parki handlowe zwiększają swój udział w transakcjach inwestycyjnych w Polsce  artykuł
Pokaż artykuł
Parki handlowe zwiększają swój udział w transakcjach inwestycyjnych w Polsce
Rynek nieruchomości handlowych w Polsce pozostaje w fazie dynamicznego wzrostu, dzięki rozwojowi segmentu parków handlowych (powyżej 5000 mkw. GLA) i obiektów typu convenience (parki handlowe o GLA poniżej 5000 mkw.). Od 2016 roku zrealizowano ponad 160 transakcji tego typu aktywami.
Parki handlowe zwiększają swój udział w transakcjach inwestycyjnych w Polsceartykuł
Pokaż artykuł
Parki handlowe zwiększają swój udział w transakcjach inwestycyjnych w Polsce
Rynek nieruchomości handlowych w Polsce pozostaje w fazie dynamicznego wzrostu, dzięki rozwojowi segmentu parków handlowych (powyżej 5000 mkw. GLA) i obiektów typu convenience (parki handlowe o GLA poniżej 5000 mkw.). Od 2016 roku zrealizowano ponad 160 transakcji tego typu aktywami.
Biurowce w Warszawie coraz bardziej handlowe [RAPORT]artykuł
Pokaż artykuł
Biurowce w Warszawie coraz bardziej handlowe [RAPORT]
Już 64% warszawskich biurowców oferuje przynajmniej jeden lokal usługowo-handlowy – wynika z raportu „Retail @ Office” przygotowanego przez ekspertów międzynarodowej firmy doradczej Cushman & Wakefield. Niska podaż nowej, typowo handlowej powierzchni w Warszawie skłania sieci handlowe i usługodawców do szukania alternatywnych lokalizacji. Jednocześnie ostatnie lata przyniosły wiele zmian w preferencjach użytkowników w zakresie wykorzystania przestrzeni biurowej oraz rodzaju usług dostępnych w biurowcach.
Powierzchnia handlowa w Polsce rośnie w rekordowym tempieartykuł
Pokaż artykuł
Powierzchnia handlowa w Polsce rośnie w rekordowym tempie
W 2023 roku rynek nieruchomości w segmencie handlowym urósł o kolejne 380 tys. mkw. Tym samym, jak wynika z danych Colliers, łączne zasoby powierzchni w centrach handlowych w Polsce wzrosły do około 12,9 mln mkw. GLA. Nasycenie przestrzenią handlową osiągnęło 337 mkw. na 1000 mieszkańców, a współczynnik pustostanów w ośmiu największych aglomeracjach spadł do 3,6%. Istotny wpływ na dynamikę polskiego rynku handlowego miało wprowadzenie nowych dyrektyw oraz debiut 30 nowych marek stacjonarnych.
Niemiecka Grupa Saller planuje wiele nowych inwestycji handlowych w Polsceartykuł
Pokaż artykuł
Niemiecka Grupa Saller planuje wiele nowych inwestycji handlowych w Polsce
Grupa Saller konsekwentnie umacnia swoją pozycję rynkową poprzez realizację strategii stałego rozwoju opartego na długoterminowych inwestycjach w obiekty handlowe. Dominującym formatem są parki handlowe o powierzchni około 10 tysięcy mkw., aczkolwiek zmiany i rewitalizacje dotyczą również portfolia należących do Grupy galerii handlowych. Aby wyjść naprzeciw potrzebom konsumentów poddawane one są modernizacjom, przebudowom oraz rozbudowom.
Utrzymujące się zainteresowanie międzynarodowych sieci oraz modernizacja centrów to kluczowe trendy na rynku nieruchomości handlowych w Polsceartykuł
Pokaż artykuł
Utrzymujące się zainteresowanie międzynarodowych sieci oraz modernizacja centrów to kluczowe trendy na rynku nieruchomości handlowych w Polsce
Wynika z podsumowania sytuacji na rynku centrów handlowych na koniec III kw. 2012 r., przygotowanego...
[Warszawa] Nowa zabudowa warszawskiego Muranowa aktywizuje życie miejskieartykuł
Pokaż artykuł
[Warszawa] Nowa zabudowa warszawskiego Muranowa aktywizuje życie miejskie
Rewitalizowane, historyczne obiekty i powstające na Muranowie nowe budynki mają wspólną cechę. W ich...
[Wrocław] Drugie życie okolic Dworca Głównego. Zaroiło się od inwestycjiartykuł
Pokaż artykuł
[Wrocław] Drugie życie okolic Dworca Głównego. Zaroiło się od inwestycji
Zakończona przed Euro 2012 modernizacja Dworca Głównego była bodźcem, który dał impuls do rewitaliza...
[Warszawa] Coraz większy wybór na rynku hotelowym w Warszawieartykuł
Pokaż artykuł
[Warszawa] Coraz większy wybór na rynku hotelowym w Warszawie
W Warszawie rośnie oferta hotelowa, dla której coraz poważniejszą konkurencją jest dojrzewający ryne...
Perfumiarniainwestycja
Pokaż inwestycję
Perfumiarnia
Poznań, Grunwald, Śniadeckich
Sienkiewicza Résidenceinwestycja
Pokaż inwestycję
Sienkiewicza Résidence
Wrocław, Śródmieście, Sienkiewicza 32
Fokus Ursusinwestycja
Pokaż inwestycję
Fokus Ursus
Warszawa, Ursus, Karola Taylora
Stare wieżowce w Warszawieartykuł
Pokaż artykuł
Stare wieżowce w Warszawie
Wracamy do Was z nowym zestawieniem. Tym razem przyglądamy się kilku starym wieżowcom w stolicy powstałym przed 1989 rokiem. Zapraszamy na film!
REKLAMA